وب آتا افزونه چتی – دکمه چت تمامی شبکه های اجتماعی ❤️ Chaty – کاملا اورجینال - وب آتا

افزونه چتی : دکمه چت برای تمامی شبکه های اجتماعی

افزونه چتی - دکمه چت تمامی شبکه های اجتماعی

افزونه چتی chaty یکی از مؤثر ترین افزونه های چت وردپرس برای افزایش فروش و تعامل ساده‌تر با کاربر است. این افزونه فوق‌العاده به شما این امکان را میدهد تا با کاربران سایت خود به راحتی و از طریق کانال ها و شبکه های اجتماعی مختلف ارتباط برقرار کنید.

افزونه چتی چگونه کار میکند؟

حتما شما هم تا به حال در خیلی از وب سایت های مختلف دکمه چت را در پایین صفحه  آن سایت مشاهده کرده اید. با استفاده از چتی شما میتوانید به سادگی این قابلیت حرفه ای وکاربردی رو به سایت خودتان هدیه کنید.

وقتی که کاربر روی آیکون چت در وب سایت شما کلیک کند چند گزینه که هر کدام برای استفاده از یک شبکه خاص برای چت هستند نمایش داده میشود تا کاربر با هر کدام که راحت تر است با شما چت کند. برخی از کانال ها و شبکه های اجتماعی که این افزونه پشتیبانی میکند عبارتند از:

 

  • واتس اپ whatsapp
  • اینستاگرام instagram
  • تلگرام telegram
  • لینکدین linkedin
  • اسکایپ skype
  • اسنپ چت snapchat
  • وی چت wechat
  • وایبر viber
  • مسنجر messenger
  • E-mail ایمیل
  • اس ام اس SMS
  • لین Line
  • تیک تاک tiktok
  • ویز waze

چتی برای چه سایت هایی مناسب است؟

همانطور که قبل تر توضیح داده شد افزونه چتی یک افزونه مخصوص برقرای ارتباط هرچه سریع تر و بهتر با کاربر است. اگر وب سایتی دارید که نیاز است با کاربران سایت خود تعامل داشته باشید افزونه چتی برای شما ضروری است!

ایجاد راه های ارتباطی سریع با مشتری باعث افزایش اعتماد مشتریان به وب سایت و کسب و کار شما میشود و نتیجه ی این اعتماد فروش هرچه بیشتر شما است. پس اگر به دنبال افزایش فروش و تعامل با کاربر هستید چتی به شدت توصیه میشود.

افزونه چتی

چرا ارتباط و تعامل با کاربر مهم است؟

ارتباط گرفتن و تعامل با کاربران و مشتریان عضو جدایی ناپذیر هر کسب و کار و بیزنس موفقی هست. ارتباط سریع و راحت با کاربران باعث افزایش اعتماد و میل به خرید کاربران از شما میشود. اگر کاربران شما ابهام و یا سوالی درباره ی خدمات و محصولت شما داشته باشند به راحتی و بدون دردسر میتوانند از شما بپرسند و با شما در ارتباط باشند که افزونه چتی این امکان را برای شما فراهم میکند.

قابلیت های افزونه چتی

این افزونه از قابلیت های فراروانی برخوردار است که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی میکنیم.

کـامـل ریسـپانـسیو

امروزه در دنیای وب به تقریب بیشتر از ۸۰ درصد سرچ ها با استفاده از موبایل صورت میگیرد! این یعنی سایت هایی هم از نظر تجربه کاربری هم سئو برنده هستند که ریسپانسیو باشند و هم با موبایل و هم با
دسکتاپ سازگار باشند. افزونه چتی کامل ریسپانسیو است و در همه ی دستگاه ها قابل استفاده است پس لازم نیست نگرانی بابت موضوع ریسپانسیو بودن این افزونه داشته باشید.

سـرعـت بـالا

سرعت یک سایت یکی از مهم ترین فاکتور ها هم برای سئو و هم برای رضایت کاربران شما است. افزونه چتی با سرعت عملکرد خوبی که دارد خیال شما را بابت سرعت استفاده از این افزونه راحت میکند.

پشـتیبانـی از شـبکه هـای اجـتماعـی فراوان

در چتی شما میتوانید از شبکه های اجتماعی خیلی متنوع برای ارتباط با مشتری استفاده کنید. حتی میتوانید آیکون اون ها رو هم خودتون تنظیم کنید.

اضـافـه کـردن فـرم تـماس در چـتی

در این افزونه شما این امکان را دارید که یک فرم تماس را به صورت یک کانال به چتی اضافه کنید. درضمن شما میتوانید فرم را شخصی سازی کنید مثلا فیلد ها و رنگ آن را تغییر دهید.

نـمایـش و یـا عـدم نـمایـش در هـر صـفحه

شما میتوانید تنظیم کنید که ویجت چت در چه صفحاتی نمایش داده شود و در چه صفحاتی نمایش داده نشود.

اضـافـه کـردن کـانـال هـای شـخصی سـازی شـده

شما میتوانید در چتی کانال سفارشی خودتان رو بسیار راحت نصب کنید و از طریق آن با کاربران خود ارتباط داشته باشید. البته دقت کنید که نهایتا میتوانید ۵ کانال شخصی سازی شده اضافه کنید.

قـابـلیت message welcome در واتـس اپ

شما میتوانید با استفاده از افزونه چتی یک پیام از پیش مشخص شده یا welcom message در واتس اپ تنظیم کنید. این کار باعث میشه که وقتی کاربر از طریق کانال واتس اپ با شما ارتباط برقرار کند این پیامک خوش آمد گویی خود به خود به او ارسال میشود.

افزونه چتی

نـمایـش ویـجت در سـاعـت هـا و روز هـا مـورد نـظر

یکی از قابلیت های کاربردی این افزونه فوق‌العاده این است که میتوانید تنظیم کنید ویجت چت در چه روز ها و ساعت هایی نمایش داده شود و یا نمایش داده نشود.

نـمایـش ویـجت چـتی بـه کـاربـران خـاص

این قابلیت کاربردی چتی به شما این امکان را میدهد تا با انجام یک سری تنظیمات در این افزونه ویجت چت را به بعضی از کاربران نمایش بدهید یا ندهید. شما میتوانید افراد را بر اساس کشور  صفحه ی وب سایت و … دسته بندی کنید که ویجت چت به آن ها نمایش داده شود یا خیر.

تنظیم رنـگ عـکس و CSS ویـجت

افزونه چتی این امکان را به شما میدهد که رنگ ویجت رو به راحتی تغییر دهید و یا عکس مورد نظر خودتون رو روی ویجت بگذارید. شما حتی میتوانید با استفاده از کد های CSS ویجت شخصی سازی شده تری داشته باشید!

نـمایـش ویـجت در دسکتاپ یـا مـوبـایـل

امکان تنظیم این که آیا ویجت در دسکتاپ و موبایل نمایش داده شود یا فقط در یکی از آن ها در افزونه وردپرس چتی امکان‌پذیر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : افزونه وردپرس تاريخ : 5 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.